|
|
Autor |
Wiadomość |
Peter1991
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Mościska (Woj. Śląskie)
|
Wysłany:
Sob 23:43, 11 Lut 2006 |
|
Zgadnijcie co to jest
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 22:25, 21 Lut 2006 |
|
Peter1991 napisał: |
Zgadnijcie co to jest
[link widoczny dla zalogowanych] |
ten pierwszy samochud to maluch z silnikiem od corrado o mocy 300KM daj coś trudnieszego
|
|
|
|
|
Peter1991
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Mościska (Woj. Śląskie)
|
Wysłany:
Pią 22:18, 03 Mar 2006 |
|
a sorki bo to zwykły maluch zrobiony na tego co ty mówisz z seryjnym silnikiem nie zgadłeś
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 19:07, 05 Mar 2006 |
|
* Model:
Polsi Fiat 126p 650
* Rocznik:
nieznany
* Silnik:
silnik to zmodyfikowana jednostka napędowa z VW Corrado 1.8, z którą współpracue sprężarka mechaniczna znana jako G60
* Skrzynia biegów:
pochodzi z Audi 80 (jednego z pierwszych modeli)
azeby napęd był we właściwą stronę, skrzynia zamotowana jest "do góry nogami" i w odpowiedni sposób uszczelniona oraz odpowietrzona, półosie wykonane sa z wału napędowego dużego fiata odpowiednio skrócone i pospawane
* Zawieszenie przód :
resor pochodzący z malucha, zwrotnice również, przy czym (według słów właściciela) zwrotnice obracają sie na 8 łożyskach igiełkowych, pomiędzy kołami znajduje się chłodnica silnika
* Zawieszenie tył :
zmodyfikowane wachacze maluchowskie
* Nadwozie:
widać na zdjęciach - całkowicie przebudowane - obniżone, poszerzone, wydłużony tył tak, aby zmieścił się silnik. wszystkie spojlery dolne wykonane sa z blachy,
* Wnętrze :
również całkowicie przebudowane - inna deska rozdzielcza, wszystkie przełączniki przesunięte na lewą stronę pod deskę
* Ogumienie:
potężne - dokładnie nie pamiętam, ale z tyłu bylo 235... od rosyjskiego mini-dragstera
* Hamulce przód, tył :
przód tarczówki
tył seria
* Osiągi:
Jest to najbardziej kontrowersyjna rzecz dotycząca tego samochodu. Według właściciela samochod ma 300KM i 4 sekundy do 100km/h oraz Vmax=250km/h ograniczony przez komputer, choć nigdy nie stanal do walki z jakimkolwiek samochodem. Miałem okazję jechać swoim maluchem (to ten z 1108) około 160km/h po czym corrado będąc jakieś 200m za mną bez redukowania mineło mnie z prękością około 220km/h, więc coś w tym musi być. Z drugiej zaś strony chłopaki z Klubu Corrado mówią, że z tego silnika z G60 wszystko co można wydłubac to 250KM. Więc jak na razie dokładne parametry stoją pod znakiem zapytania.
więcej [link widoczny dla zalogowanych] i nie oszukuj
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 22:36, 09 Mar 2006 |
|
Luuu zajechałeś nieźle masz dowód
|
|
|
|
|
Peter1991
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Mościska (Woj. Śląskie)
|
Wysłany:
Pią 21:29, 10 Mar 2006 |
|
Dobra teraz twoja kolej zarejestruj sie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |