Gość
|
Wysłany:
Nie 19:07, 05 Mar 2006 Temat postu: |
|
* Model:
Polsi Fiat 126p 650
* Rocznik:
nieznany
* Silnik:
silnik to zmodyfikowana jednostka napędowa z VW Corrado 1.8, z którą współpracue sprężarka mechaniczna znana jako G60
* Skrzynia biegów:
pochodzi z Audi 80 (jednego z pierwszych modeli)
azeby napęd był we właściwą stronę, skrzynia zamotowana jest "do góry nogami" i w odpowiedni sposób uszczelniona oraz odpowietrzona, półosie wykonane sa z wału napędowego dużego fiata odpowiednio skrócone i pospawane
* Zawieszenie przód :
resor pochodzący z malucha, zwrotnice również, przy czym (według słów właściciela) zwrotnice obracają sie na 8 łożyskach igiełkowych, pomiędzy kołami znajduje się chłodnica silnika
* Zawieszenie tył :
zmodyfikowane wachacze maluchowskie
* Nadwozie:
widać na zdjęciach - całkowicie przebudowane - obniżone, poszerzone, wydłużony tył tak, aby zmieścił się silnik. wszystkie spojlery dolne wykonane sa z blachy,
* Wnętrze :
również całkowicie przebudowane - inna deska rozdzielcza, wszystkie przełączniki przesunięte na lewą stronę pod deskę
* Ogumienie:
potężne - dokładnie nie pamiętam, ale z tyłu bylo 235... od rosyjskiego mini-dragstera
* Hamulce przód, tył :
przód tarczówki
tył seria
* Osiągi:
Jest to najbardziej kontrowersyjna rzecz dotycząca tego samochodu. Według właściciela samochod ma 300KM i 4 sekundy do 100km/h oraz Vmax=250km/h ograniczony przez komputer, choć nigdy nie stanal do walki z jakimkolwiek samochodem. Miałem okazję jechać swoim maluchem (to ten z 1108) około 160km/h po czym corrado będąc jakieś 200m za mną bez redukowania mineło mnie z prękością około 220km/h, więc coś w tym musi być. Z drugiej zaś strony chłopaki z Klubu Corrado mówią, że z tego silnika z G60 wszystko co można wydłubac to 250KM. Więc jak na razie dokładne parametry stoją pod znakiem zapytania.
więcej http://www.126fan.pl/ i nie oszukuj |
|